donderdag 13 november 2014

Hier zijn we weer met...meer.

Na enkele leuke verhalen en spelletjes duikelden we gisteren ons bedje in.
Het duurde wel even vooraleer we de slaap konden vatten....
's Morgens kraaiden onze hanen en kakelden onze kippetjes al behoorlijk vroeg!
We begonnen de ochtend met een stevig ontbijt waardoor we meteen goed aan 
onze eerste activiteit konden beginnen.

De geur van frietjes trok onze aandacht rond het middaguur. Het werd dan ook een heuse
feestmaaltijd!
Ook onze namiddag was weer goed gevuld.
Voor alle kijkplezier verwijzen we jullie graag door naar:

https://picasaweb.google.com/111390888993567346987/Dag2Boerderijklassen2014

https://picasaweb.google.com/111390888993567346987/Dag2Boerderijklassen2014Deel2



Nog even een groot dankwoord aan onze peters en meters op school!
Ze schreven ons een leuke brief.
Van een aangename verrassing gesproken!!
Helaas begint ons verblijf op de boerderij nu wel te korten, morgen zien jullie
ons alweer.

2 opmerkingen:

  1. Hey kids hele leuke foto's 'groetjes aan mijn kapoen Jelle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag kapoenen van het 2e leerjaar!! Ik ben toch wel een beetje jaloers. Het ziet er daar SUPER leuk uit. Geniet morgen nog van jullie laatste dagje op de boerderij.

    Juf Fien.. ik had vandaag een heel gelukkig kindje in mijn klas. Siebe was het kindje van de dag. Hij heeft er erg van genoten.
    Hij houdt in jullie bed je plaatsje warm. Ik weet niet of je nog gemakkelijk je plaatsje zal terugkrijgen ;-)

    Vele groetjes en tot maandag
    juf Elke

    BeantwoordenVerwijderen